Tuesday, February 14, 2012

Sistematski

Bili smo na sistematskom,
nabrajala sam šta podmladak jede:
Od svih stvari sam se setila najglupljih
"punjene paprike, punjene tikvice, musaka..."
- A krompir, šargarepa?
To je doktorirala...
- A karfiol?
Da. (razmišljam u sebi, obaren, preliven pavlakom i žumancetom, posut prezlom i zapečen u rerni.)
Jede i ribu. Losos i skušu.
Jede i mahunarke.
Pasiramo joj pasulj, juče je jela sočivo.
Grašak stvarno voli.
Nisam stigla da kažem da najviše voli biftek i da je jela i crveni kupus i brokoli i kupuščiće i kelj. Nisam stigla da ispričam da je jedino bacala hejt na kelerabu, al i da smo i to okrenuli u lajk.
Ali rekla sam da jede. Sve.
Sem svinje. To još nije probala.
Al jela je slaninu. Rado.
I jede jabuku dnevno.

Ali dr. je tek razrogačila oči kad sam ispričala da podmladak zna da doda "balon, loptu, igračku žabu... i da nađe oktopoda u knjizi."

Zaboravila sam da kažem, a i nije bilo vremena da kažem, da je jedina dobra primena ilustrovane knjižice "Vodič za roditelje - beba" koju smo dobili od Opštine Savski venac ta što je podmladak lista, pronalazi slike beba, pokazuje prstom i viče "beba".

Zaboravila sam da kažem da sa podjednakom strašću jede unutrašnje listove mog bureka nedeljom izjutra.

Elem, zaključak posete je da se vidi da joj posvećujem puno pažnje, što sam mislila da je normalno.

A moram da odam priznanje i mom bejbisiterskom pomoćniku, desnoj ruci i njušci na koju uvek mogu da se oslonim - jednom i jedinom, gospodinu mopsu Abiju. Njegova stručna pomoć i igračke su neprocenjivi.

Još malo pa prvi i treći rođendan.
Ribe.

5 comments:

What I Did Today said...

Any chance you'd like to translate for me again? :)

What I Did Today said...

Well, I turned to google translate again and it does a poor job, but it made me laugh at it's nonsense. Sounds like it was an amusing doctor's visit. Am I right?

organizam said...

oh, yes :)

Psychologist Jacksonville Florida said...

it is nice serious

Anonymous said...

x series 305 server guide software http://buysoftwareonline.co.uk/product-36762/Lark-File-Encryption-1-2 opensource tutoring software [url=http://buysoftwareonline.co.uk/it/product-36886/PremiumSoft-Navicat-for-SQLite-Enterprise-Edition-10-0]yaesu 8900r free software[/url] sim max software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/es/category-13/Programas-de-m-sica]Programas de musica - Software Store[/url] smart card reader software security
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/fr/category-100-110/Internet][img]http://buyoem.co.uk/image/3.gif[/img][/url]