Saturday, December 09, 2006

Gaće-čarape-žene

Gaće, 3 boje plavo, muške, skupe. Da li je bolje kupiti na buvljaku, pa dobiti čireve na guzici, ili otići u radnju i ostaviti 40 jura?
Radnja.
Čarape, veseli treš, ne slažu se ni sa čim što asemblovano dugogodišnjim skupljanjem nosim, al raduuuju. Pogotovo poklonjene od strane prodavca. Divan lik. Tura bombone i kalendare sa pričom o čarapama u kesu, i šalje te da izabereš jedne gratis. Biram Roja Lihtenštajna koji se pojavio u turske sokne predivu! Predivno!
Čizme, obične, crne, nekaubojke. Mislim, kaubojke su super, al kad vidim žensko kaubojsko krdo na ulici, pomislim da će nam trebati još mnogo sigurnih kuća.
Aj da budem eleganci u jednoj sezoni u životu. Al neće me.
Pre par nedelja sam bila spremna da ostavim 200 jura za krik alternativne mode sa plastičnom štiklom, al su me koleginice sa 38 nožovljem prestigle. Kurac ćeš bit fensi.
Reko, dajte makar poster sa čizmama! ...da se sećam kako je moglo da nam bude. Al i poster je nestao za nedelju dana.
Pa ja probam jedne patikaste. Zeleno-žute.
Pa ja idem U Dizel. Tamo nema ništa.
Pa ja probam jedne all koža poluduboke za 120 jura. Ol leder - Hajli fensi. Kad sam ih obula, reko, dečko, daj i skije, u tom sam raspoloženju. Moram da pazim kako padam, slomiću nogu ako nije sa strane.
Pa ja odem dalje - i oduševim se! Plave cipele sa plamenovima ušivenim u prugastu crno belo sivu dokolenicu - i to je obuća! I košta malo!
I smešno je. I to sam ja.
(ako ne možeš da se smeješ svom dizajnu, čemu možeš?)
I onda me išlo i dalje - ja vidim patike, sa čudnim šniranjem, od palca nakoso! Crno sive!
I zaljubiška! I vadim karticu (ne revolving, nego zvekete, to ću od usta da odvajam, cela moja mesečna beda je u tom parčetu plastike, a ne verujem bankarima da mi uzimaju i daju) i osećam se dobro!

*
I tak. Celo popodne nisam prisutna. Čas probam patike, čas čarape. I najdalje sam od seksija što može da se bude.
Jebo seksi, ako ne možeš da se smeješ.

Šoping/Vino. Žene znaju zašto.

2 comments:

Anonymous said...

nekaubojke,ha ha ha...
jbt, ja ne uspevam da nadjem te "neke moje", na koje bi se smejala. a zima kaze nece skoro, pa se jos cipelarim. i patikarim.
prosle godine sam se izula za jedne cizme, ali tako divne. bila sam im ponosni vlasnik svega pola sata.mozda malo vise. dok nisu obili auto. i ja se nekako od tada traumiram. sve razmisljam da li da zovem policijsku pratnju, ili ako moze da nadjem neke ne vredne kradje. te neke "moja", kojima bih se smejala :)

i carape su ti hit!!!

lenka said...

jako sam se sad najela i povracca mi se. apstiniram od smsova i ostalog, te se ne ljutite. shoping, majko mila, occem da budem slavna.