Thursday, February 15, 2007

A i oko je slepo...

Sedamnaesti dan. Phone conv.

2: E, samo mi reci zašto je ono dobro što sam ostavila pušenje? Šta si mi ono nabrajao prošli put? Možeš ponovo?

1: Odeća ti miriše bolje. Ne kao pre. Jel tako?

2: Ali... usmrdi se kad izađem u grad. I onda miriše isto kao pre...

1: Ali ne svaki dan!

2: M-hm. Ne...

1: Jel ti otpao kamenac?

2: Pa... zubarka ga je skinula. Zubi su mi uobičajeno... žuti.

1: Dobro, ali osećaš da zubi nemaju naslage, onako, ravni su?

2: Jezik mi je nešto sjeban ovih dana...

(1 i 2, zajedno: Hehhehehehe...)

1: E, aj me nazovi kad ti jezik ozdravi.


***

Izvinjavam se registered savetodavcu zbog pesničke slobode. Moja memorija se često poigrava sa SVIMA NAMA. Takođe, mislim da su u ovom dijalogu bitne mnoge pauze koje su se desile, al ja ne znam tačno gde, pa nisam htela da izmišljam više nego što je potrebno. Vi sami stavite pauze gde vam milo.

15 comments:

Sheyn said...

zelim da ti kazem da je evo upravo pre minut dva proslo mesec dana od demonstrativnog, pateticnog, bajkovitog i na neki nacin totemskog bacanja kutije lakistrajka over the balcony.

nekoliko puta sam pomislio kako bi dodjavola bilo sve lakse da kupim jebene cigarete, nekoliko puta sam hteo da polomim prozor, nepravedno sam optuzio nekoliko bliskih mi ljudi za razne stvari, drao se, gledao posrnuce svoje mame koja je na tren odustala, kupila jebene cigarete, a onda se vratila na pravi put, ma svasta sam preziveo...

ali sama ideja
da bih ikad mogao da se vratimž
medj neotesano smrdljivo besmisleno
pusacko
krdo...
me
uzasava.

M se malopre vratila sa nekog predavanja Novonoridska...60% odraslog stanovnistva u Srbiji pusi. Tri miliona evra dnevno jebote jebote tri miliona evra dnevno se popusi, pretvori u duvanski dim...
Ipak
od 2001 do danas 10% muskog i 2% zenskog dela populacije ostavilo je cigarete.

Tako je dobro biti manjina.

organizam said...

a jel osecas kako su ti zubi bez naslaga? :)

Jebote, dokle cu morati da koristim INAT kao pogonsko gorivo?

lenka said...

ovo laprdanje , ostaviti cigare zbog elitistichkih pobuda, oh, biti u manjini, je mini pure shit.

ono da ti zubi nisu zzuti je sasvim okej!

ljubim, smrdonja

Sheyn said...

"laprdanje" je davanje jos ponekog razloga Organizmu da nastavi da se bori. Kad god upadnes u krizu treba se vratiti na motive.

Organizam je elitista. :)

Kad predjes na ovu nepusacku stranu stvari ti postaju jasnije.
Realno mi se sve manje pije espreso po mestima na kojima sam visio ranije. Realno je odvratno disati sav taj dim. Znam da zvuci potpuno bezveze kad ovo govori covek koji je dvadeset godina bio pusac, ali to je realno tako.

Recicu jednu vrlo bogohulnu stvar.
Pusenje na javnim mestima treba zabratniti.
Kao u EU.

Dok sam bio clan krda, mislio sam da je to ugrozavanje jebenih prava...sad mislim obrnuto. Ne mozes da popijes jebenu kafu, a da ne izadjes smrdljiv. To je stvarno zajebano. Odes kod D. kuci, zezanje i to, vratis se oko ponoci, odes pod tus jer ti jebote kosa smrdi na dim. Mislim odvratno.

Zuti zubi, od cigara zuti zubi, sa vitrazima pocrnelog kamenca, nisu ok.

Super je biti cist.

lenka said...

borba!

organizam said...

Jebote, ljudi koji nisu pusili su propusili sad kad ja ostavljam pusenje. Nije fer, i moram da se napijem da zaboravim da ne pusim.
To je moj nacin da Kopujem sa Losom. A culte? A?

Tatjana, moja osecanja prema tebi i tvojim stavovima se nisu izmenila.

Sheyn said...

vidi...u onim najcrnjim devedesetim pribegavao sam raznim oblicima eskapizma ne bih li ostao u zemlji i ostao normalan.
Realno, ne znam koliko mi je ovo drugo uspelo.

Anyway, jedan od oblika eskapizma bio je gledanje serije koja se zvala Baltimore Homicide - Life On The Street i tu seriju sam ziveo kao sto klinac zivi crtane filmove ili stripove ili danas igrice, poistovetio se cak itd i tome sl.

Bas veceras M. vrteci kanale kaze e provali ovo, ja bacim pogled sa knjige na tv (stvarno sulude knjige) i vidim napr drugu epizodu.

Elem, sede u kolima dva para of partners vrse prismotru na neku kucu, celu noc bleje ispred, jedan par partnera je ostavio pusenje, drugi se vratio pusenju.
Ovi koji su ostavili pusenje pricaju o cigaretama na onaj fucking fetish nacin.

Kaze partnerki kako je kupio Winston, opisuje onu crvenu tracicu koja se odmotava pa se zguzva celofan. Pa opisuju lepotu pune kutije. Kako je tako dobro tvrda. I td itd itd

Mislim, crkavao sam od smeha. Zato sto znam kako im je jebeno bilo. Kao moj cetvrti ili peti dan.

Mesec i jedan dan.
Nista.

Ok. Par kilograma vise.
To jest, nista sto se ne moze srediti sa par serija sklelova.

Mislim.
Ako se vratis tom Zlu, osecas ces se lose.
Videces.



Nemoj.

Sheyn said...

Pitanje:

" – Predstavljati svoj rad je poseban doživljaj, jer najzad dobiješ priliku da čuješ mišljenja ljudi koji ti nisu prijatelji i u oceni su, pretpostavljam, daleko objektivniji. Većina komentara je bila pozitivna i ohrabrujuća, a bilo je i zanimljvih nad kojima sam se i sam zamislio. Tako mi je u sećanju ostala impresija jedne devojke koja je u svetiljci prepoznala spoj muškog i ženskog, jer je donji deo stvaran od čvrstih materijala, a gornji od čipke koja je suptilna i nežna."

Je l to Jugoslav Sivic govori o Hanuman-u?

lenka said...

da ne znam bolje, rekla bih da ti se ovaj nepushach upucava!

lenka said...

mislim, ne znam bolje.

da rashchistimo.

izvite, cult, shto sam se navrzla na Vas, nishta LICHNO, JEZIK MI SE OZLOBIO.

sorry.

Anonymous said...

kaze moja teta zuba emilija, da boja zuba genetika.
meni glatki, i vako pusacki.
pa aj ga sad znaj sta je.

organizam said...

Ne, mislim da na Hanumanu nema chipke. Mora bit neka druga.

Fala na svim avetima. 19ti dan, nisam propusila, pivo pomaze, petak je.

Meni je super kad se ljudi raspravljaju u komentarima. To nekao vraca boju u obraze blogu!

Sheyn said...

dobro jutro.

sto se Sivica tice, bejah ubedjen zbog konstrukcije imena Hanumana.

Sto se tice mog emotivnog navijanja da Organizam pobedi...yebiga, stvarno mislim da su te pobede nad sobom najadrenalinskije i most valuable. I postoji ta neka solidarnost sa bilo kim ko istovremeno s tobom krene da ostavlja pusenje. Mnogo je tesko. Znam.
Imam licnu simpatiju prema svakom nemirenju sa stvarnoscu koja se pomeri sa kenjanja o nemirenju na konkretnu akciju.

More bit da se to u pusackom svetu naziva upucavanjem.

"Raspravljaju se ljudi u komentarima"...pa da. Meni nekako mucno kad dodjem i vidim "uh", "ah", "mmmmmm", "divno", "smej se, uvek se smej, puno se smej", "carice", i ceo taj prelepi suncani svet pun slaganja, slatkaste lepote, medjusobnog razumevanja, dobrote i patkica na suncanom jezeru "ravnom kao ogledalo". Vrlo bljakovito.

Te stoga, Tatjana, niste se navrzli.

organizam said...

Dobro jutro.

Hanuma + man? :))))))

Hanumana sam ja krstila na ovom blogu. Inace se verovatno zove drugacije.

Podrska, nemirenje, upucavanje - svejedno kako se zove, dok god me mazite i laskate mi. Svi. Jel vam jasno??!!!

*a gledajuci postove, vidim da je jedan pucoprst vremena prosao izmedju 7 i 17 dana. Jos jedan, pa ce biti 117 dan!

Sheyn said...

:) A ubrzanje se iskazuje u metrima kroz pucoprst na kvadrat