Friday, March 09, 2007

Devojka sa bisernim pazuhom ili Kmez

Ili šta ste dobili za osmijeg marta?
Ja, vaučer za jebenu knjižaru. Al pre nego što se oduševimo idejom o kreativnosti, sumom

i činjenicom da je moje vaučer mesto na Kmez Nihajlovoj! da razmislimo o kontekstu, jer

kontekst je bitan.

Ja b više volela da imam vaučer za nešto drugo, a ne knjige

Ja b više volela da imam vaučer za nešto drugo, a ne Kmeza

Ja b više volela pare

Evo, da su mi uplatili vaučer u koktel baru, koji obilazim metikulosli ove nedelje...
Šta piju pičke?
Bitch on wheels.
I Long Island Iced Tea. Nisam znala da ima 4 alkohola u sebi. Ju!

Nebitno. Tog knjižarskog osmog marta sam zalutala posle posla u Kmez da kupim

kozmetiku, bez koje sam ostala na kvoti pre 4 dana. Zube perem vimom. Sem gužve koju

sam zatekla tete-tete, mame-ćerke, ćerke-ćerke, drugarice-drugarice, muževi, drugari,

potencijalna braća itd., tete su me sumnjičavo gledale jer sam u korpi, sem ostalih

bisernih kozmetikalija, imala imalin i četku. Neženstveno.
Zabranjeno.
Kako misliš?
Eeeee.
Roso, izborila si se za vidljive bisere pod pazuhom. I za gotovanke govananke koje rađaju

mesto da rade, il rade mesto da rađaju... isti kurac.

I dalje smo isti majmuni ko pre 100 godina, moje dame.
I ono, i tako nas niko DOVOLJNO ne jebe.
I nemojte mi onu, evo je, sere! rutinu.
Samo razmislite... ako imate nečim drugim do emocijama koje vam drže gluteuse.
A nemate.

2 comments:

Anonymous said...

Pravi PEARL SHINE efekat, u domacim krugovima poznati kao efekat staklene baste!

pravo zboris.

lenka said...

mene se loshe jebe. nedovoljno mazi.
ne mogu da se opustim uopcce.