Saturday, February 02, 2008

Breg seda na autobus u 13 h, sreća

Kuća za vikend dolazi kod mene. Moja mamaaaaaaaaaaa dolazi u posetu!
Toplo i drago osećanje me obuzelo. Gledaću bege njenim očima.
I ponovo će mi se dopasti.
A juče, posle posla, odemo na jedno mesto, a tamo se pojave poznati ljudi. Ko da sam ih prizvala. Tačno oni koji su mi se i gledali uveče.
Sedim, pijuckam, ćaskam i smeškam.
A i novi Zabavnik me obradovao - sem zbunjućeg albuma za kovanice, sa druge strane me gleda mali sms rečnik, kog sam poslednji put gledala u prelomu na kompu koleginice, pre 4 meseca...
Oživeo! Ljudi su ga dobili u ruke - i to oni kojima to možda može biti zanimljivo. Zabavnikovci!!!
(heja, to je moj rad - uobličavanje gomile nabacanih znakova koje je kolega asemblovao, njihovo raspoređivanje i objašnjavanje zašto su tu)

Tako sam nekako ponosna na brošuricu od 5x5 cm...
Držala sam je kao dragocenost, kao da je od zlata...

Moje reči, odštampane.
Masovno :) distibuirane.
U Zabavniku.

Pa ne može bolje od toga!!!

1 comment:

etotako said...

Ne može!
I.
Bravo!
Imam primerak :)