Monday, February 04, 2008

KAKO ONO IDE, SKUVALI SMO PLODOVE MORA I GOTOVO JE?

Ex Sinatra, sada Fish&Bar ima jako lep izbor salata od morskih plodova i riba. Mislila sam da je vrhunac ludila tražiti fornettije (pokrštene na slučajno vrlo-kosovsko zvučeći naziv 'pećke') na komad, a sad sam videla kako riblja higijeničarka/prodavačica pažljivo broji 4 tigrasta škampa Cosmo mladoj. Ili -di? C'mon, 4 škampa za tebe i drugaricu? Hoće svaka da žvakne 64 puta svoja 2 škampa? Ili ćete ih jesti iz dva zalogaja, što je 128 škljoca bisernim kljovama, da biste produžile vreme za koje neko može potencijalno da vas vidi u ogromnom izlogu trendi akvarijuma? Vidi me - vidi šta jedem! ...ješću paštetu kad dođem kući. Il ću da kupim 4 pećka za mene i drugaricu.

Quelle dommage, what a loss,
here we go - in the sauce!!!


(Mala sirena crtani, kuvar kuva kompozitora/horovođu jastoga)

Biračko pravo ima 6.732.762 birača u Srbiji koji će moći da glasaju na 8.481 biračkom mestu koja moraju da budu neprekidno otvorena do 20 sati.

Ajde da slavimo!!! - kaže msn prozorčić.
Neću - odgovaram.


Svakom biraču koji se nađe na biračkom mestu u trenutku zatvaranja biće omogućeno da glasa. Na predsedničkim izborima pravo glasa ima i 37.171 birača u inostranstvu, 9.177 na odsluženju vojnog roka i 8.201 u zatvorima.

Osećam veliko zadovoljstvo što je XX pobedio - kaže kolega.
Meni svejedno - mislim ja.


Glasanje u inostranstvu omogućeno je na 65 biračkih mesta u 36 zemalja, a glasači koji imaju prebivaliste u SAD, Kanadi, Velikoj Britaniji i Portugaliji glasali su juče, zbog vremenske razlike.

Novi kolega se zove Boris. Prigodno.

Na Kosovu u birački spisak upisano je 114.033 birača koji glasaju na 277 biračkih mesta.

Naslov u novinama - XX izabrali Vojvodina i Beograd. Pećko dolazi iz Vojvodine. Škampi su iz Indonezije. Danas je sve u znaku velikog optimizma i rada koji će nas vaspostaviti.

No comments: