Saturday, February 09, 2008

Šnovi, šinko 2

Sadržaj glave mi je isti kao boja kose.
Polusvarena bundeva i narandže.
Jedna ekipa peva, druga se svađa, svi zajedno traže svoje.
Zašto li kreiram takve stvari?
Glupo pitanje.
Zato što volim haos.
Zato što se plašim rutine.
Zato što je smisao života...
Ringišpil.

Vrti se, ponovo. Jedva čekam da vidim gde će me odabrani poni odneti.
Spin doctor. Čigra.
Bitno je da se boje razmazuju i da vazduh piči po licu.
Zelene krošnje proleću.
Kao jedan davni san sa penjanjem na najveće drvo u šumi.
Naravno da sam se popela, i naravno da je sunce bilo blizu i da sam se kupala u nezamislivoj količini svetlosti.
Ljuljaška.
Sunce i drvo koji izleću iza ograde od cigli kad sam u zenitu trajektorije.
Uja!
I nestaju kad zalazim.
I još jedan zamah, još jače, i vidim ih ponovo. Uja!
I...
Ako vidite čudno preveliko dete kako se divljački ljulja u jednom od prestoničkih parkova - to sam ja.
Poni od 31 godine uparkira dupe na drvenu/metalnu/užanu podlogu i opali ljulj.
Ovog leta sam se ljuljala sa nepoznatom 6-godišnjakinjom.
Izgovor u obliku beba-Seke sam posadila u tetka-krilo, jedna ruka za metalni lanac, druga osigurava malu. Zakačila se za karike svojim krofnicama od šaka. I ljuljamo se, letimo, klikćemo od sreće.
6-godišnja komšinica na drugoj ljuljaški je prvo ozbiljno proučavala bebu, pa moju kosu, pa moje papuče. Onda mi se obratila:

- Koji broj nosiš?
- 38.
- 38!!! A baš malo izgledaju...

Reko, jebiga. Aj da se ljuljamo. Jel možeš više od Seke i mene?
Nije mogla.
Godine iskustva. A i morala sam bebu da navučem na ljuljašku.
Neljuljano malo.
Šta li je ona videla dok smo vitlale gore-dole?
Pa, sunce i drvo.
Kako rade
UJA!

3 comments:

etotako said...

Izvinjavanje za nevidjanje
i za sebe ne gledanje.
Jebes stoku kad ne zna piti!

To si tepam.
Hvala na pozdravima. Cujem borba s ruckom :) Valjda si uspela.
Mi lepo setali. Lepo pricali.

Sve okej.

Dodji z Blankom ako oces.
Da se polomim i ja od kuvanja :)

organizam said...

Hvala na pozivu. Imate ljuljaske u toj varosi? ako da, stizem :)

etotako said...

ma makar iznajmili nekog da ljulja :)