Thursday, March 20, 2008

al se nekad dobro zezalo i smešno pisalo o tome :)

21.03.2006., utorak

Prolećna meksička serija

SMS od Rodriga. 'Ajmo na pivo'
Maria tipka (tako mi ishlapele tekile sa suvim limunom sa mnogo koštica, otkud ovaj u ovom gradu?!) 'gde, kad'
Rodrigo 'kako tebi odgovara'
Maria, nepoverljivo gleda svoja stopala u cipelicama, mrzi je da se šeta iako je lep dan, 'el optimista, pola 6'.

Maria i Rodrigo loču treće pivo. Imaju dosta tema za razgovor, al Rodrigo je odlučio da objasni sebi svoj komplikovan emotivni život, a Maria je tu da sasluša.

Rodrigo: 'Magdalena je žena mog života, ali više nismo zajedno, ajajajja'

Maria: 'Čivava!!! Rodrigo, a što niste zajedno?'

Rodrigo: 'Mi smo takvi ljudi, Maria, znaš...komplikovano je, ali sad ću da ti ispričam, al prvo da ti ispričam o devojci sa kojom sam izašao prošle nedelje.'

Maria: 'Masan mi sombrero od želje da čujem! Pričaj, Rodrigo, a ja ću pažljivo da slušam i neću razmišljati o novoj frizuri i reakcijama ljudi na nju, iako mi se čini da je malo ekstremna.'

Ali, avaj, Marii zvoni telefon, nepoznat beogradski broj.

- Maria, zdravo! Ovde Hose - Antonio don Migel al Santos!
- O, Hose - Antonio, otkud ti? (tako mi kožice suvog crva iz ishlapele tekile, otkud ovaj u ovom gradu?)
- Eto, Maria, radim tu, a bio sam kući, pa mi Anhelina rekla da i ti živiš tu, a ja nemam mnogo prijatelja, još, tek sam se doselio pre 5 meseci, pa reko da se javim...da se vidimo? Ili ne, kako god tebi odgovara...
- Hose - Antonio, duša mi gori od želje da te vidim, i da pričam sa tobom prvi put u životu o zajedničkim poznanicima koje nemamo i o kojima ne znam ništa!
- Maria, sjajno, saću ja da ti pošaljem svoj broj telefona, pa mi se javi, ili nemoj, kako tebi odgovara!
- Hose - Antonio, do viđenja!

Maria se vraća na barsku stolicu, Rodrigo priča.

Maria razmišlja:
Sutra u 6 - Dona Felicia će me ošišati. Onda idem na meksički pilates, a posle ću da se farbam. U sredu treba da se vidim sa Fernandom, koji je u gradu do petka.

Proleće je stiglo, a sa njim i ljudi. Zanimljivo. Not to be continued.

# - 08:20 - Komentari (19) - Isprintaj - # not? oh, no! a taman se "navukoh" na shpansko/mexichko/brazilske .. serije? ili mozda samo 1 scenu .. posle svega mogu samo da pitam - porke? (Srcky 21.03.2006. 09:03)
# A zaboravila sam da napisem da ce dona Felicia saznati strasnu tajnu koja se tice njene pomocnice Lupe, od musterije pre mene, pa ce joj se ruke tresti dok me bude sisala, pa ce da mi napravi rupe na frizuri, zbog kojih cu nositi kapice i marame neko vreme, pa ce svi ljudi misliti da krijem neku strasnu tajnu, a Fernando me nece prepoznati kada budemo trebali da se sretnemo ali ce sresti Hose - Antonia, pa ce se njih dvojica iznenaditi sto imaju zajednicku poznanicu, sto ce pokrenuti lavinu dogadjaja koja ce rezultirati ponovnom vezom Rodriga i Magdalene, a ja cu biti deverusa na njihovom vencanju i imacu kosu do pojasa, ukrasenu sitnim belim cvecem, i onda ce se pojaviti moj princ iz proslosti i odvesti me u svetlu buducnost. Tamo gde je tekila uvek sveza, a limuni nemaju kostice! (organizam 21.03.2006. 09:20)
# heheheheh.nek se chuju i marijachi. kad je bal nek je maskenbal. i uvedi i neku stoku i gauchose, da smucckamo sve latinoamerikose i da bude bogatoooo. (tanja 21.03.2006. 13:28)
# ne znam da li sam dovoljno naglasila da post jebe majku kako je dobar. prochitala sam ga triput. ko kazze da je to zato shto ga nisam shvatila iz prva dva puta klevecce i lazze. aaa, donja orhanizam, bravo! (tanja 21.03.2006. 19:53)
# I ja mislim da je hajli amjuzing post. Fala Tanja! (organizam 22.03.2006. 12:55)
# zvijezda je rođena! sad jos samo trebas naci nekog da ti placa enormnnu lovu po epizodi i rijesila si brigu o egzistenciji. nego, kakva je to extremna frizura? salji sliku. (zvoncica 22.03.2006. 14:01)
# kratka, cm, ofarbana u cuvenooo...rdja cuveno...samo da se slikam pa saljem (organizam 22.03.2006. 14:47)
# Zvoncice, bas te nesto spominjem ovih dana...u jednom od starih postova sam napisala 'a kad nadjem posao, ima da se osisam na chirokanu, istetoviram svuda i lupim par pirsinga da se iznivelisem'. A ti si komentarisala - kao, imam ja X tetova-pirsova, pa nista :) Eto, radim vec 6 mjeseci, a nista ne uradih po tom pitanju. Dajte igle, dajte nakit, spremna sam!!! (organizam 22.03.2006. 14:54)
# okej, samo se pirsuj i tetaj, to i ovako sve psihichki nestabilne osobe rade. rekla mi mama. a ja: pa shto mi onda ne dash da se ukrasim????? nego molim lepo da se i meni poshalje slika sa centimetrom kose. avaj, izgleda da si u dechkonja looku zajebala i mene. ali ja imam debele bokove!!!!! (tanja 22.03.2006. 14:58)
# Mhm, idem da se nadjem sa Fernandom, koji ce mi .... mater kad se vrati na svoj blog i procita kako sam ga nazvala, ako me prepozna, sto verovatno nece, jer sam deckonja skroz. Tanja, don vori, ja sam debela po celom telu ovih dana. Dijeto, budi sa mnom! (organizam 22.03.2006. 17:25)
# JA NISAM PSIHICKI NESTABILNA OSOBA! ili jesam? nisam? jesam? nisam? jesam? nisamjesamnisamjesamnisamjesam!!!!???? poludit cuuuuu!!!! (zvoncica 23.03.2006. 14:19)
# i nisam sigurna od kada je taj post, ali cini mi se da sam u međuvremenu nasarala jos jednu. tetovazu. a pomaka nema. (zvoncica 23.03.2006. 14:20)
# preporuci mesto na telu za tetoviranje. Ja sam u fazonu vrat, al i to je extreme. Jebo, bas sam ekstremna, ko da sam u srednjoj skoli... (organizam 23.03.2006. 15:57)
# ma, zvonchice, jesi, ali shto nas je vishe to smo jache. neka nas. a ja se toga i bojim. kad sam pochela sa bushenjem ushiju, jedva sam stala, pa dok nije desetak rupa se naredjalo na uvo, nisam prestala. sreccom pa su veccina zarasle, ne znam gde bih pronashla tolike mindjushe. silver ear. (tanja 23.03.2006. 17:53)
# ne razumijem odakle magdalena? nije li ona nestala u Venecueli jos u proslom serijalu? (catcher 23.03.2006. 20:47)
# unutarnja strana noznog clanka, malo iznad pete. ako imas nesto sitno u planu. za nesto krupno nemam ideje, jer ne preferiram krupne. tetovaze, O, tetovaze! :)) tanja, truth, to je bolest, osvisnost. ali ja nikad nisam bjezala od svoje ovisnicke prirode. :)) (zvoncica 24.03.2006. 08:52)
# @catcher, to nije bila Magdalena, vec njena dobra sestra blizanka...i nije nestala, nasao je bernardinac na razmeni spasilackih pasa (dok je kolega Civava postao ovisnik o snapsu u Alpima), i sada je na oporavku kod casnih sestara i ima novo lice jer joj je zemljotres odlomio trepavicu i skinuo blans sa pramenova...Magdalena je u Beogradu, gde kuje planove da pokori slobodan tranzicioni svet i da se osveti za smrt svoje sestre (posto ona ne zna da je ziva) tako sto ce unistiti Civavin spasilacki autoritet i unistiti mu fragilne porodicne veze sa jednom svajcarskom pudlom, koju juri grof Doberman. Ali da ne odajem dalje... (organizam 24.03.2006. 09:55)
# @Zvonc...oki...hvala! (organizam 24.03.2006. 09:56)
# Ma nece, Fernando je zbunjen lik i ima vise imena nego neki ljudi prstiju na nogama, jos jedno ne skodi. Cak i da ga je pogodilo vjerojatno pretpostavlja da je dovoljna kazna slusanje istog poslije treceg piva kako objasnava svoj trenutni emocionalni zivot, pokora cak :) (blank 31.03.2006. 01:59)

No comments: