Saturday, March 01, 2008

Zapis

2 debila gledaju teve. U roku od 30 s ispale 2 velike mudrosti.

"Sve što je debelo i skače je smešno!"

"Jedina stvar koja je lepša od žena su avioni!"

Sei Šonagon, razmišljam o tebi. Kakvi bi bili moji zapisi pored uzglavlja?

TV oriented?

*
Ovako nešto?

Na svakom partiju se brzo napij pa ti nece biti dosadno. Dan posle partija i tvoja glava su ponude velikom bogu srpskog zabavljanja.

**

Zašto pisati postove ako nemaš šta da kažeš?
Ništa ja tu ne bi diro.

Savršeno je ovako kako je.

6 comments:

Anonymous said...

niti ja.
a za prvi quote- zato ni ne skachem, no idem na yogu.

zarekla si se na ejerobik danaske, occel biti shta od toga?

organizam said...

sade ti pisem mejla sa iscrpnim iyvestajem o psihofizickim pomacima. Doduse uz limenku Niksickog, al to se ja prastam sa tinejdzom u meni...

Anonymous said...

prochitala i odgovorila!

jer ja sve znam, yogi to be!

Anonymous said...

savrsheno je ovako gde je ..
ne zaboravi yogi slike (i dusheke)

organizam said...

shri tanja, maj dipest rispekt and lov tu al of jor vizdom.

shri srcky, he!

organizam said...

I prezivela sam PILATES. Aerobik nema mesta, a kontam da ga ne bih ni prezivela, pa sam prigodno radosna. Eh, mladosti, u kafani ostavljena!