Thursday, December 24, 2009

veri meri krismas

me: jbt
secem sarana a on se mrda
milos: sta sta
me: vristim
milos: idupm
me: iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ker me gleda
milos: mazni ga po glavi
me: pipnem saran
nema glavu!!!!
on se mice
milos: ih
bem ti sarana
me: kaze mi mama
nije to nista, meni jedan skako kad sam stavila luk na njega
)))
jbt
milos: hehe
me: uzas
znaci, prestravljena sam
zombi
milos: jes
gadno
me: vristim ko keri bredso
milos: bolje curka
me: uzas
sad ne smem da ga vratim u fridz
milos: ostavi ga tu
me: vratil ga na dasci
u fridz
Sent at 11:59 AM on Thursday
me: a malisa onako zabaci usi
kafd ja iiiiiichem
milos: hehe
plasi se maji
me: jos me mama zajebava
odnesi sarana kod veta, da ga on ubije
milos: hehe
me: i preseci a na pola, onda se nece mrdati. ili ce mrdati manje.
))))))))))))))))
milos: kuku
me: upola manje
))
zato se prvo pravi zamedljana rakija
milos:
me: onda te boli kurac dal se mrda ili ne
milos: lele
Sent at 12:06 PM on Thursday

2 comments:

Unknown said...

hehe, za sledece godine preporuchujem curku .. ili piletinu (takoneku zivinu), oni trche naokolo kad im otkinesh glavu.

Ninočka said...

Ja sam to videla u osnovnoj skoli, secirali smo ribu a ona se pracakala po podu narednih 15 minuta. Nastavnica vikala "nije to nista", al dzaba, vristao ceo razred i skakao okolo u ritmu ribe. Kod zabe smo odbili da gledamo seckanje, spasli smo joj zivot!