Wednesday, November 19, 2008

Svi smo mi mišković!

Čitam kako je Mišković kupio "Niš ekspres", mog omiljenog prevoznika. Ah, slatke uspomene na nečujne klimatizovane autobuse i lepo obučene i naparfimisane a pre svega ljubazne vozače, spremne da izađu u susret svakom mom hiru kao što je želja za sedenjem na sedištu za koje sam blagovremeno platila kartu...

Forget it. U 13 godina iskustva sa Niš ekspresom, samo me nisu pretukli, ali krivica je isključivo moja. Ko me tero da putujem. Putovanja su za avanturiste, spremne na sve!

Al svejedno. Mišković je kupio Niš ekspres, dal je zbog zemlje ili ne, nije bitno. Bitno je da je Mišković, za promenu, kupio, i da sam naletela na komentare tipa 'nek je kupio, on će, bre, da uvede red'.

Prvo, 'Mišković jednako kupio' stanje u Srbiji. Ja predlažem da SANU izbriše glagol kupiti i stavi Mišković, koji se neće menjati po padežima iz poštovanja prema tako velikom čoveku, gazdi, i potencijalno veoma zaslužnom legendarnom biću, skoro ocu nacije. A biće i to, ako može da se kupi. A verujem da može.

Ovako:

"Jao, što sam mišković lepe čizmice!"
"Gde to ima da se mišković?"
"Tata, mišković mi auto, bicikl i romobil..."
"Iskoristite priliku za mišković!"


U sklopu toga je i moja jutarnja vizija, potaknuta jučerašnjom malom mišković (kupovinom) u Lillyju, Miškovićevoj radnjici u lancu. Kupila sam Palmolive gel za tuširanje, jer nisam htela Niveu, jer me podseća na Miškovića. Sad kontam da je i Palmolive Miškovićev. Budućnost - zapiram se sodom bikarbonom...

...potaknuta svakodnevnom mišković u Alonsu, jedinom Mišković marketu u kraju, gde ostavljam minimum 50% plate mesečno...pa sam kontala da predložim da nam odma skidaju pola plate, ili celu, pa da dobijemo bonove za mišković u Mišković gradu... Pasta za zube il kola, nema razlike.

Dok sam se jutros (samo po malim delovima lica) mazala Nivea kremicom iz smešno male posude koja dolazi po smešno velikoj ceni, imala sam viziju. Kroz ogledalo sam videla Miškovića kao smešnog amerikanskog iscerenog čiču kako se smeje naglas i baca u vazduh novčanice koje smo mu ja i ostatak ekipe koji još nije odustao od pranja zuba i mazuckanja kremica u tranziciono-globalno recesivnoj zemlji, svojevoljno dali...

i mislim da je to dobra ideja za veoma kratki i svetski nerazumljiv film. Objašnjenje: Bilo šta da mišković u sadašnjem lajfstajlu, mogu da ga vidim kako se bekelji. Bez njega, ja nemam šta da jedem, šta da obučem, šta da namažem, ni kako da posetim mamu, tatu, 2 psa i mačora.

Ta da daaaam. Pa ja sam mišković!



Drugo. Sticajem radoznalosti sam posetila Mišković Delta siti, najveći i najbolji šoping mol u univerzumu, a sticajem posla, pripadajući sajt. Delta siti me nije oduševio. Izgleda mi isto kao not so posh anymore al uvećan Milenijum. Fud korner je jedino interesantan, a i tamo nema bog zna šta, a najveći deo zauzimaju ljudi koji hasaju mekdonalds. Što je užas.

Elem, moja velika poseta Indiji je bila dovoljna da vidim 100 puta interesantnije prozapadne šoping molove u srednje velikim gradovima, samo 3 puta većim od Beograda.

I onda pročitam ovakve komentare:

http://www.deltacity.rs/cms/item/about/sr/knjiga_utisaka.html

Citiram omiljeni:

"Delta city je dala "domaći zadatak" svima!! Miškoviću svaka ti čast Beograd treba da se ponosi tobom P.S. Živimo u Americi i videla sam/smo mnoge mall-ove! SVAKA ČAST SRBINE potpis....mejl..."

Ili

"Tržni centar za svaku pohvalu - stranci ostaju bez reči! Pa kad je tako, mogli bismo i mi malo više da cenimo svoje!!!"

Svoje? To je naš TC? Strancima pokazujemo šoping molove, a oni se dive?
Ako je stranac iz neke selendre, nije ni čudo što se čudi...


Elem, Mišković je, koliko znam, na neke piiip načine stekao pare tokom piiip vremena, a sada je toliko moćan, tj. bogat, da može da mišković opstanak i dalji rad. A usput nas sve zajebava i uzima nam pare, redovno, jer bez njega nema kafe, mleka ni leba u ovom gradu.

A dobija pohvale za šoping molove koji izazivaju nacionalni ponos? Od istih zamoraca koji od crkavice kupuju pantole i big mek u velikom lusteru na novom beogradu?

Ma, mišković prnje mi koji se ne slažemo. Mišković ekspresom.

PS: Našla sam kako je zaradio pare. Mousekowitz. Napisao scenario, režirao i glumio.

http://www.imdb.com/title/tt0090633/

PS2, edit 2 h kasnije. Dzaba se ja zajebavam. Upravo sam gledala racun iz Alonsa. Ne bih da prolazim kroz sve artikle, ali ocigledno jedna grcka tunjevina nije toliko jeftinija od druge koju kupujem, toliko da pozeleh da je okusim, iako konzervama ne verujem previse... a i cena na polici je mamila jer je bila oznacena i niza od obicne..

Elem, za reper evo KONZ 3572 Tunj La Perla komad LO koju sam platila 85,90
a ona jeftinija je KONZ 3587 Tunj Trata pik. bilj. u i košta samo 159,90


Do jaja. Miškoviću, lopove. I ti i ekipica koju plaćaš, čak i fine tete. Svi mi.

Ustvari, kupiti znači ukrasti. A tebi se ljudi dive jer lepo kradeš. Pa to nije lepo. Što te ne uhapse?

5 comments:

mane radmanovic said...

e.
mala.
cu ti miskovic piće jedan dan uskoro? aa? mogli bi'..

organizam said...

moooze.

questo said...

kako rece stara narodna...
Kosovo je Srbija...sve ostalo je delta

Anonymous said...

je bi ga

lenka said...

bila i ja u delti. ko prava, po bozziccu. kupila sam jedan rajf, i krugher i brent pivo. ja zato o delta citiju mislim kao o dobroj pivari sa modnim aksesoarima. nikad vishe neccu icci tamo, dobri ljudi su doneli k i b u ns. fala bogi.